Old Blog New Life.

Assalamualaikum readers :D remember me? mwhehehe, yes yes yes and yes saya guna blog lama balik. kayy blog baru macam bengong. btw saya tak guna blogskin, saya guna simple template balik, dah muak tegok blogskin, bukak blog orang jea gerenti pakai blogskin. 


okayy sekolah dah nak bukak, korang dah ready? saya tak ready lagi, tahun depan PMR. lagi stress nyahh~ insyaAllah saya boleh buat, saya target 5A jea. wish me luck guys! hihi. tahun depan kena ulang balik apa yang aku buat masa form one dengan form two, buat folio *jeling* kena kumpulkan data itu ini lah, im so tired cikgu, boleh hantar lepas SPM tak? haha. kakak aku dah habis sekolah dah, sad takde orang nak layan kerenah aku. tahun depan aku jea lah anak Samad yang ada dekat sekolah tuhh. adik aku pulak UPSR, do the best bro! :D baju semua dah beli, dah form 3 aku still pakai kasut lekat-2 mwhehehe berlagak muda x3 tak salah kan? tak payah nak judge sangat lah kan~ beg Body Gloves, masa form 4 baru beli beg Angry Birdsssss. time tuhh nak berlagak muda sat. pencil box? elok lagi, daripada aku membazir.


btw hey ex-bestfriend, im sorry for everything. yes, aku yang salah. dapat tahu kau nak pindah, man why im so stupid? ego control me, bullsh*t me really miss you. kbyee :)


*goodbye form 2, i miss you :'3
LE MONSTER @ ALL RIGHT RESERVED.