PMR.

Assalamualaikum and hi you ollssssss. hihi. hari nihh hari khamis and rasanya semua tau hari nihh amik result PMR jugak kan? bila bukak facebook, ramai dapat result yang bagus :) congrats 1996's! saya nak tumpang rasa gembira tuhh jugak :P hihi, tegah tunggu sys fana, sys iwa dengan sys wawa online, nak tau sangat result diaorang :>

k tahun depan turn saya pulak PMR. hmmm takut :\ saya nak dapatkan 5A untuk mama dan ayah saya. nak buat untuk mereka, taknak hampakan. insyaAllah. math, geo please be nice with me? saya nak fokus balik, dah tak nak main-2. abaikan outing-2, lepas PMR baru out. bila kawan-2 dekat facebook cakap, 'lek arr, lambat lagi. enjoy dulu' sorry guyss, pada aku memang dah takde masa untuk enjoy. saya start tuisyen bulan satu. mama pun dah bayar, mahal pulak tuhh :\ memang rugi lah mama dah buat-2 macam untuk lihat anaknya berjaya. kalau aku dapat result tak bagus, aku boleh bayangkan cemana rupa mama dengan ayah :\

my ayah so cool and my mama so awesome, iloveyou :-*

budak form one dengan form two tahun depan, korang ada masa lagi untuk fokus balik. serius arr once korang main-2 memang rugi. pegi sekolah belajar bukan untuk merokok tuhh semua. bila kita tegur, fikirkan mak ayah. korang gelak. fikirkan masa depan korang. k tuhh jea. kbyee.
LE MONSTER @ ALL RIGHT RESERVED.