2012.

Assalamualaikum and hi :) k happy new years! dah lama lepas kott -,- dah lama kan tak update blog? k dah tiga hari aku sekolah :D bahagianya pakai beg baru, kasut baru, baju baru, pensel baru ;p tapi beg yang aku beli tuhh ramai kott pakai :\ tak kira form 4 nak juga beg angry birdssss xD

k saya masuk kelas 3B, Alhamdulillah tak turun kelas :'> k happy gila kayy tak turun kelas. yang paling best cikgu ta'ayah cikgu kelas aku :D cikgu, cikgu stalk saya ke xD haha, k watlek. tapi boboi dengan gegirl aku ramai turun :'( k sedihh kayy sedihh. boboi aku yang turun sham, arif dengan hashim. gegirl aku yang turun fhatin jea. riyard, acap dengan wan, hakimi still ada lagi ;p gentle rindu dekat hashim. dea selalu buat aku happy, buat aku sakit hati -_- cee lo green bebeh! haha.

*k mood sedih.....*

dah tak selalu jumpa, kelas jauh :'( kalau masa aku jalan kaki balik pun nampak sham jea. tegur kejap then balik ahh masing-2. rindu gilaa kott dengan kawan-2 2B. memang gilaa ahh tahun lepas dekat kelas tuhh, dari orang asing jadi kawan baik. hmmm, k nak nangis jap. tengah rindu rindu rindu rindu rindu gila gila gila gila gila.....tapi yang baiknya kelas aku jauh dari budak-2 yang suka mintak duit dekat aku ;D suka suka suka~

tujuan online, nak cakap tuhh jea. kpeace kbyee.

LE MONSTER @ ALL RIGHT RESERVED.