hi and byee.

"mentang-2 lah aku tak pandai, kau dah sombong dengan aku kan?"

assalamualaikum and hi everyone. fuhh dah lama tak update blog, actually dah seminggu tak on facebook dengan twitter. berhabuk. btw guyss, virus lucah dah ada balik. menyampah betul aku tegok. bersemangat nak bukak notification last last "Mak Bedah tagged you and 32 other people in this link" memang sosial -_-

minggu lepas, cikgu bagi banyak betul kerja sekolah. relaks cikgu tarik nafas. cikgu cakap semua kena siap sebelum Julai. Ya Allah, PMR :S takutnyaa. harap dapat 6A macam yang aku nak :| memang bagus ahh kan cikgu-cikgu letakkan harapan yang tinggi dari kelas 3KAA sampai 3D. folio tak siap, hari-2 kena marah. watlek. aku paling benci KHB, baru first time masuk, cikgu dah marah marah. nak jea mencarut tapi sabar ahh. dah cari satu kelas tapi tak muncul haih nasib dugaan. ustazah pulak ikut mood -.-t kadang-2 overdos kadang-2 kalah angry birdssss. ehem ehem ke? kayy faham-2 jea lah :D

nampak tak caption gambar tuhh ? k hari tuhh ternampak sham, salah dea yang nampak aku. ada orang panggil nama aku, aku kemain pusing 360 darjah tegok. last-2 dekat depan jea -.- dea cakap yang ada dekat gambar tuhh ahh. masa dea cakap mcm tuhh aku nak nangis. mana tak nangis ? kawan cakap cenggitu kan ? aku taktau nak jawab apa, aku bagi dea senyum jea lah. semalam pun nampak dea, dalam kereta. tergelak aku tegok dea himpit dengan budak-budak, hahahahahhaha. k lek sham lek xD bukan sombong, kalau ikutkan hati aku, aku nak sangat kott tegur boboi aku semua tapi kelas jauh, masa rehat pun masing-2 ikut haluan sendiri, cehh :p aku nak sangat tumbuk perut hashim, aku tegok macam bantal jea dohh. merepek merepek lalalalalalala~ 

ehh esok merentas desa, awal kan? terlalu awal lah kott. hmm penatnya nak jalan padahal esok baru jalan -.- hari tuhh latihan, alyana, zaty dengan aina tinggalkan aku eiqa dengan batrisyia. aku nampak jea kurus tapi nak lari tak larat langsung, hisssssss. jalan dengan eiqa, waduyy bapaklah penat. nak cerita masa balik :B hihi. k masa balik memang sedih nak mampus. aku jalan kaki balik rumah, then ternampak dea dekat kedai, aku pun nak beli benda, masuk ahh kedai. takde pulak. then aku tegok dea dah takde dah blah kott. then jalan-2 ikut shortcut belakang rumah. tetiba dea muncul, time tuhh aku nak happy pun ada nak nangis pun ada. kawan dea ahh panggil-2 aku, then aku terdengar dea macam cakap "babi gila sombong" time tuhh aku dah nangis dah, gedik nak mampus. diaorang nmpak aku nangis tuhh yang diaorang blah macam tuhh jea. kurang asam kau. dea pun macam nak taknak jea dengan aku, takpe ahh aku lepaskan kau wahai A. kau baik sangat, aku pun baik sangat, susah kapel dungu, ehh tapi aku still ada tittle "single selama 14tahun 15hari" kayy :D

ehh nak offline, byee assalamualaikum :)


LE MONSTER @ ALL RIGHT RESERVED.