byee encik sabtu and ahad...

Assalamualaikum and hi everyone :D woooo, dah lama tak online. k tipu semalam baru online -,- alhamdulillah, aku dapat online masa hujung minggu bukan hari-2. bangga woo bangga. kerja sekolah tak siap dan aku nak pukul hashim *tetibe*


hari nihh merentas desa. aku dapat nombor 76, nombor yang paling atas yang aku pernah dapat kayy :p aku nampak jea kurus tapi tak sihat langsung, aku sedar, lalalala. biru menang merentas desa, pertandingan jea pun bukannya dapat free kfc setahun kan :O bengang gila ustazah dok marah orang sana sini, eeee, sabar jea lah. dah dea guru paling macho lah dikatakan. k abaikan, then dah habis blah blah blah blah lepak dekat pelangi. kfc ramai betul budak-2 :p k maaf jika terasa yaa adik-2, hahaha. pegi pelangi pun penuh, aku nampak najeeb sorang-2, apa lagi lepak ahh. tadi aku terjerit dekat pelangi sebab fatimah amik tempat aku. semua pandang, siapa kesah? kak yong sudah mari, ehehehehe :3 dah habis makan pegi sekolah balik, call mak aku. masing-2 balik rumah. dah balik aku keluar dengan family, dah lama woo tak makan kenny roger roaster. makin mahal, phone buat hal, kbyee.


semalam blackout, aku pegi tuisyen awal sikit, last-2 sana pun takde elektrik -.- si aiman pun dengan bersemangat datang last-2 kena balik, lek man lek xD malam tuhh aku keluar dengan mama and adik. first time dapat makan cream and fudge factory, terasa bagai di syurga bebeh. lagi sedap dari baskin robbin plus lagi murah :D ehem, seminggu lagi saya online balik, kasi berhabuk sat blog nihh. ehee kbyee :)


ehem . i . like . you . kbyee .
LE MONSTER @ ALL RIGHT RESERVED.