goodbye.

Assalamualaikum and hello everyone :D tak rasa nak senyum pun. k serius minggu nihh menggila dengan teruk especially hari nihh. hanya Allah jea tahu :'\


hari nihh aku nampak dea. memang dah pasang azam nak tegur dekat effbee hari nihh. bila aku bukak profile dea, dea dah in a relationship. Ya Allah, time tuhh memang air mata dah keluar. nasib ahh aku sorang-2 dekat rumah. masa nak sidai kain pun keluar lagi air matanya tapi aku bersihkan dulu. acik india tuhh nanti banyak soal.  haha. serius dea janji macam-2 dengan aku tapi hmm redha jea lah. maybe Allah sayang aku nak uji kekuatan aku. k takpe jodoh di tangan Allah bukan aku. aku terima jea lah.


'Aslan, i lied. i need him. i love him :\'


hello hello awak, k terima kasih buat saya gembira even sekejap. pekara lama berulang lagi sekali. saya dah janji dengan diri saya yang awak yang last yang last. lepas nihh dah takde yang lain :'\ serius terima kasih even sekejap. saya doakan awak dengan dia bahagis selama-lamanya kayy. saya takkan nangis except hari nihh 'ter' lah kan :P hari nihh jumpa awak dua kali, k masa yang dekat kelas tuhh ignore muka saya, blur gila xD then masa balik, saya tak tegok awak pun. malu k malu. lastly thank you sebab ajak saya itu ini nak topupkan bagai. goodbye.


dekat kelas minggu nihh memang best woo xD aku dengan nureen semua suka sakitkan hati wan maklumlah ketua kelas lah kan :P kitaorang siap dah buatkan lagu lagi khas bhaii, haha. hari nihh pegi pasang langsir. hujan kemain lebat lagi then aku ajak nureen pegi kfc jugak xP dengan basah lencunnya aku. ternampak pulak madam wong dekat kfc. hmm tak pernah nampak tua, muda aja. dah lama tak jumpa cikgu sekolah rendah, hmmm rindunya. btw tadi madam wong pandang-2 aku then senyum-2 aku dah lah malu sebab basah macam monyet xD sambung balik, kakak aku belanja. woo memang untung ada kakak keje dkt kfc. kakak aku rehat dua jam kejap, dea makan dgn kitaorang. mengumpat sambil makan, terbatuk-batuk aku dibuatnya, hahaha.


dah habis makan balik sekolah balik, nak pasang langsir yang terakhir tapi tak sempat diaorang dah masuk kelas :\ terjumpa pulak azizi pendek, dea tarik-2 beg aku bagai. ehh budak, patutnya aku yang buli kau -___- perasan tak banyak 'k' k aku memang suka tulis banyak-2 'k' hikhik xP sedapnya Boisson Au Soja nihh. air soya, kahkah. 


ehh nak sambung tweet-ing, hihi kboii :D
LE MONSTER @ ALL RIGHT RESERVED.