ohh hi life.

'i love you :*'

Hi Assalamualaikum :D tak lama kita tak update kan? k skerang kita banyak sangat benda nak buat.homework lahh :P math baru masuk tajuk circle, tersangatlah susah :\ and science still dkt bab 2. takpe asalkan cikgu ajar kita faham :D

k dah dua minggu kita tak tegur, kalau satu sekolah takpe ahh jugak ini satu sekolah. woihh woihh, lagi ahh menyampah t-.-t the real reason kenapa aku tak boleh accept kau, hah amik dah keluar perkataan 'AKU' sebab kau dah ada makwe :D kau tak boleh suka dua orang perempuan dalam satu masa. note that. nasib ahh aku dapat tau, kalau tak mmg habis aku. actually kau dah banyak tipu aku, mekasih lahh :D kau kata nak belanja aku topup smpai skrg topupnya tak masuk-2. hmm hancur seribu hati tak dapat topup -_____- sehandsome mana kau pun, sorry to say brother, me still love A, forever and always :>

k minggu lepas asyik terjumpa sham dgn si hashim. wooooo nihh lah nama sahabat, sering jumpa dan sering berteguran. berterabur BM aku :3 hik, nama aku tira tapi disebabkan dua manusia nihh lah aku dpt nama pendek dan sebagainya. panggil lah christina aguilera ke hapa ke, ini haih smpai ultraman pun hado. tapi yang tuhh acap yang bagi, eee thanks to you bro -,- sham pernah cakap 'kelas kau dgn aku jauh tapi aku still boleh kacau kau, hahaha' dea sms sbenarnya. kadang-kadang kawan lelaki memang memahami kita daripada kawan perempuan :D macam hakimi dengan selamba aja aku cakap problem aku, dea pun selalu backup aku, muahehehe. panjang ke aku tulis? like i care, blog aku, sukahati lah :D

hari nihh sepatutnya aku nak belanja kholifah, piah, ain, aina, madi dgn natasha semua kfc. sorry guyssssss. aku penat sangat hari nihh plus kakak aku tak keje. dea tak keje sebab dea pegi TS, damn you sister tak ajak aku. tadi dea call dea cakap dea belikan aku baju leopard, yayyyyyyyyy and aku suruh dea cari rantai yang aku nak. harap-2 hado. 

ehh nak sambung tweet, kbyee :D
LE MONSTER @ ALL RIGHT RESERVED.