problems darling? asdfghjkl -.-

'sila terasa, i'm talking about you :3'


Assalamualaikum and hi evryone :D lama tak online k seminggu k seminggu. tepuk ahh tepuk ahh. haha xD minggu depan dah start buat kerja kursus and yes exam pun makin dekat. InsyaAllah dapat jawab semua and math jugak. please be nice with me T___T

ohh and yes, thanks for your blog darling. berharga nyaa. setiap kali gaduh mesti dekat internet. haha why? serius kenapa? well actually aku tak dengar langsung apa yang kau cakap, lebih baik aku berkhayal dalam dunia aku sendiri daripada dengar kau cakap ann ann. if kau manusia, then why mesti terasa kau 'kambing panasssssssss'. termakan cili ya kak? macam yang dila cakap 'kambing panassss' boleh jadi sesiapa jea, kalau  bukan kau? 

aku dah buat benda yang paling baik dalam hidup aku. aku tak kawan dengan korang and guess what, aku lagi okayy tak dengan korang :D selama nihh kau cakap orang lain macam-macam, tak pernah cermin diri sendiri? biar aku cakap. dengan menulis 'tiraa bangang t-.-t' dekat phone fhatin telah membuktikan kau manusia yang pandai tapi tak reti guna otak. sukahati ahh aku bangang ke bodoh ke, macam kau tuhh pandai sangat. jangan fikir aku diam, aku tak buat apa-apa aku lemah. jangan sampai limit aku dah hilang, aku pecahkan cermin dekat muka kau perempuan.


bodoh, kalau kawan kau takkan kutuk aku and yes semua berpunca dari kau. tengok tweet kau balik, salah sape, aku? memang mintak kaki. jangan nak cakap salah aku kalau semua benda nihh berpunca dari kau sahabat! terus terang aku cakap memang tak guna ada kawan yang tak reti guna akal. lepas nihh ikut lah kepala dengan buntut masing-masing. jangan cakap orang bodoh nanti kau yang diperbodohkan.


hah what? nak marah aku? nak cakap aku kurang ajar. k sukahati have a nice day and aku mula merapuh. kbyee.


LE MONSTER @ ALL RIGHT RESERVED.