holidayyyyy :-)

assalamualaikum and hi hi hi hi :D dah lama tak update blog since....entah ahh. k sekarang cuti dah hari sabtu dah pun lusa dah sekolah balik. hmm tak rasa pun, teringin pulak nak cuti lagi -.- hari isnin birthday say yay kbyee :p


actually tak rasa macam cuti sebab aku ada kelas tambahan tiga hari dekat SEKOLAH dikira aku nihh SEKOLAH jugak lah kan? takpe demi masa depan, kuengkueng :p hari khamis aku ikut aina dgn syafera pegi alam. aku nak beli komik sbenarnya tapi semua aku dah ade T_T masa nak beli tiket wayang, aku nak sangat tengok 'Cinta Kura-kura' tapi hasrat tak termakbul sebab ada adik ain dgn syafera. kami pun tengok cite 'Seefood' boleh tahan lah jugak. then masa dekat sana, ramainya mamat negro yang handsome *tetiba*


masa nak makan pun ramai, haktuihh. pegi jea rotiboy pun kenyang jugak. then pegi cari rantai yg aku nak malaynya dah habis. haishh.... mula-mula rancang nak jumpa kawan twitter tapi tak jadi. hmm k takpe :') aku malas nak tulis panjang-panjang sebab aku malas plus plus mengantuk -..-


'k nihh gambar pebret *chicken dance*'

aku post satu jea ahh malas pulak nak upload banyak2 xD nmpak gambar tuhh? guna camera biasa jahh tapi serupa mcm dslr. bagus sahabatku :p atas permintaan ramai aku upload lagi satu. haktuihh -.- 

'nihh dekat tandas. kau percaya? tak tau nak cakap apa -.- k nihh wayang k wayang :p'

'ini untuk...copycat sedunia -..-'

LE MONSTER @ ALL RIGHT RESERVED.